Paris Peace Accords 23 Oct. 1991

Friday, January 10, 2014

៩​ខេត្ត​ មក​ពិនិត្យ​ និងពង្រឹង​ ការអនុវត្ត​ ការផ្ដល់​ សេវាសាធារណៈ

៩​ខេត្ត​ មក​ពិនិត្យ​ និងពង្រឹង​ ការអនុវត្ត​ ការផ្ដល់​ សេវាសាធារណៈ

ថ្ងៃទី 10 មករា 2014 | ដោយ: សូផុន / CEN

លោក​សេង​ថា​នី អគ្គនាយក​រដ្ឋបាល​ក្រសួង​រៀបចំ​ដែនដី​ក្នុង​កិច្ចប្រជុំ​ពិនិត្យ​និង​ពង្រឹង​ការអនុវត្ត​ការផ្ដល់សេវា​សាធារណៈ​ដ​ល់ម​ន្ត្រី ដន​ស ៩​ខេត្ត ធ្វើ​នៅ​បន្ទាយមានជ័យ​(​រូប​:​សូ​ផុន​)

បន្ទាយមានជ័យ: មន្ត្រី​ថ្នាក់ដឹកនាំ​និង​មន្ត្រី​ជំនាញ​នៃ​មន្ទីរ​រៀបចំ​ដែនដី នគរូបនីយកម្ម សំណង់​និង​សុរិយោដី ៩​ខេត្ត​គឺ បន្ទាយមានជ័យ​, បាត់ដំបង​,​ប៉ៃលិន​,​ពោធិសាត់​,​សៀមរាប​,​ឧ​ត្ត​រ​មានជ័យ​,​កំពង់ធំ​,​ព្រះវិហារ​និង​កំពង់ឆ្នាំង​កាលពី​ព្រឹក​ថ្ងៃទី​៩​ខែមករា​បានមក​ប្រជុំពិភាក្សា និង​ពង្រឹង​ការផ្ដល់​សេវាសាធារណៈ របស់​ក្រសួង​រៀបចំ​ដែនដី នគរូបនីយកម្ម និង​សំណង់​។​
​    ​
​លោក សេង ថា​នី អគ្គនាយក នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រដ្ឋបាល​នៃ​ក្រសួង​រៀបចំ​ដែនដី​នគរូបនីយកម្ម និង សំណង់ អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី និង​ថ្លែង​បើក​កិច្ចប្រជុំ ដោយ​ស្នើអោយ​ថ្នាក់ដឹកនាំ​និង​មន្ត្រី​ជំនាញ​ខិតខំ បំពេញការងារ​អោយ​ល្អ​ត្រឹមត្រូវ និង​បម្រើ​សាធារណៈ​។​
​    ​

លោក អឿ សុភ័ណ អនុប្រធាន​រៀបចំ​ដែនដី នគរូបនីយកម្ម សំណង់​និង​សុរិយោដី ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ជា ខេត្ត​ម្ចាស់ផ្ទះ​រៀបចំ​កិច្ចប្រជុំ​នៅ​សាលាខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ​និង​ខេត្ត​៨​ទៀត​បាន​លើក​ពី​លទ្ធផល​សង្ខេប​រយៈពេល​៩​ខែ​នៃ​ឆ្នាំ​២០១៣​ស្ដីពី ការងារ ផ្ដល់​សេវា សាធារណៈ​។​

​លោក បាន​រំលឹក​និង​ផ្ដល់ជូន​សមាជិក​នូវឯ​ក​សារ​ជំនួយស្មារតី សម្រាប់​ការងារ​ផ្ដល់​សេវាសាធារណៈ​របស់​ក្រសួង​នេះ ដូចជា ទី​១ សាវតា​នៃ​ការរៀបចំ​ប្រកាស​រួម​ស្ដីពី​ផ្ដល់​សេវាសាធារណៈ​និង​ការផ្ដល់​រង្វាន់​លើកទឹកចិត្ត​, ២-​ឯកសារ​ណែនាំ​បន្ថែម ដែល​ត្រូវ​បានរៀបចំ​ដើម្បី​គាំទ្រ​ការអនុវត្ត​ប្រកាស​រួម​ទាំងពីរ​ក្រសួង​,៣.​ការរៀបចំ​មន្ត្រី​ប្រចាំការ​មាន​លក្ខណៈ​ជា​ច្រកចេញ​-​ចូល​តែ​១, ៤.​ការអនុវត្ត​ស្តង់ដារ​នៃ​ការផ្ដល់សេវា​(​ការពិនិត្យ​និង​វាយតម្លៃ​គុណភាព​ប្រចាំឆ្នាំ​ដោយ​គណៈកម្មាធិការ​ជាតិ​វាយតម្លៃ​សេវាសាធារណៈ នឹងត្រូវ​ធ្វើឡើង​ដោយ​លើ​ស្តង់ដារ​ទាំង​៥​នេះ​,៥. ការប្រមូល ការបែងចែក និង​ទូទាត់​ប្រាក់ចំនូល​ពី​កម្រៃ​សេវា​, ៦: អភិបាលកិច្ច​ល្អ ដែលជា​ស្នួល​នៃ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ចតុកោណ​ដំណាក់កាល​ទី​៣, ៧. សរុប​គន្លឹះ​ដែល​ត្រូវ​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្ពស់​។​
​    ​
​ក៏មាន​បទ​អន្តរាគមន៍​នានា​របស់ អគ្គនាយករង​នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រដ្ឋបាល​និង​ប្រធាន​នាយកដ្ឋាន​១​ចំនួន​នៃ​ក្រសួង ដែល​សំដៅ​លើកកម្ពស់​គុណភាព​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​សេវាសាធារណៈ​។​ទោះយ៉ាងណា​គេ​ឃើញ​មាន​ចំនុច​ខ្វះខាត​១​ចំនួន​ត្រូវបាន​ពិភាក្សា​និង​ប្ដេជ្ញា កែ​លំ ដោះស្រាយ​។​
​    ​
​លោក​អគ្គនាយក នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​រដ្ឋបាល​ក្រសួង រៀបចំ​ដែនដី​នគរូបនីយកម្ម និង​សំណង់ បាន​ដឹកនាំ កិច្ចពិភាក្សា​និង ផ្ដល់ ការណែនាំ​១​ចំនួន មុននឹង​ចែក​សៀវភៅ​កម្រង​ឯកសារ​ស្ដីពី​សេវាសាធារណៈ របស់​ក្រសួង​រៀបចំ​ដែនដី នគរូបនីយកម្ម​និង សំណង់​។​
​    ​
​លោក ថា​នី មានប្រសាសន៍ថា ថ្នាក់ដឹកនាំ​និង​មន្ត្រី​ជំនាញ​នៃ​មន្ទីរ​រៀបចំ​ដែនដី​ទាំងអស់ ខិតខំ​បំពេញការងារ​អោយ​ត្រឹមត្រូវ រលូន រហ័ស និង សម្រេច​លទ្ធផល លើ​ការផ្ដល់​សេវាសាធារណៈ​នេះ​៕


No comments:

Post a Comment